Aselmira_26 Karacanin Caydanlik kisminin cam olan caycisini kullaniyordum. Arkadaslar tasinma sirasinda caycinin cam caydanligi kirildi aynisini merdne bulabilirim napabilirim alali 2.5 yil oldu cok memnundum ama kirildi 😔
BalarisiYusra Aselmira_26 ben bilerek Çelik olanını aldım kırılıyor onlar çok çabuk Karacaya bi sorun
BalarisiYusra Aselmira_26 hatta ilk aldığımda yanlış paketi yollamışlardı cam olanı bi baktım kırıktı gelir gelmez kırılmış çok ince camı
Aselmira_26 BalarisiYusra yaa evet cok ince ama cok begenmistim iste tasinma sirasinda kirilmis sans ben 2 yila yakin kullandim . Karacayi aricam bi bakalim tek parca satiliyor midur ki acaba
Aselmira_26 BalarisiYusra 2 yildi ama 2 yili gecti sanirim bilmiyorum nisanliyken aldim 2.5 yildir evliyiz