Kızlar bebeğim 4 aylık.Aralıktan beri kilo,alımı zayıflamıştı.doktor ek gıda takviyesini söyledi.Şimdiye kadar bir kaÇ kez kaşık mama,2kez elma püresi,1kere de muz ve tadımlık brokoli püresi,verdim.Bebeğim 2aylıkken bağırsağında bakteri çıkmıştı diye tedavi oldu.Şimdi vicdanım sızıldıyor gibi ki,sanki ona zarar veriyorum şimdi ek gıdaya başlamakla