Kızlar yoğruşmalı galiba gece açtım kombi 51’deydi içerde kablolu oda termostatı var o odayı kullanmıyoruz termostadı 25 yaptım uyudum sabah uyandım içerisi buz 15 derece neden çalışmamış bu doğalgaz peteklerde ılıktı yanıp sönüyor nerde yanlış yaptım şimdi gittim 60 yaptım ama böylede çok gelir fatura