Mrb arkadaşlar 16 gün önce normal doğum yaptım doğum esnasında oğlumun köprücük kemiği kırılmış hemen Kaynar dediler bugün götürdüm çoğu kaynamış dedi yavaş yavaş kolunu hareket ettirin dedi benim merak ettiğim oğlum parmaklarını hareket ettiriyor ama kolunu hiç kaldıramıyor acaba sinirlerde sıkıntı mı var yoksa zamanla düzelir mi hareket ettirir mi kalıcı bir şey varmıdır başına gelen var mı yardımcı olabilir misiniz