Bi kadın takip ediyorum emzirme uzmanı. O diyor ki siz kendinizi belli bir saate mi odaklıyorsunuz mesela saat 3 te su içeceğim veya 5te şu kadar yemek yiyeceğim diye? Hayır. Ne zaman isterseniz o zaman yersiniz. çocuklar da bazen 20 dk de bir bazen 10 dk de bir emmek ister bazen saatlerce emmek istemez. Tamamen keyfi. Acıktığında sinyalleri verir zaten. Bu sizin yetersiz olduğunuzu göstermez. :)