Gerçekten artık çok yoruldum. Yedi aylıkken gece beslenmesini kestim ki gece uykusu bölünmesin düzenli olsun. Ancak bir yaşında ve her gece uyanıyor. Ağrı kesici veriyorum bazı geceler belki dişi ağrıyordur diye ama değişen birşey yok. Ne yapmalıyım? Bir fikri olan var mı?