Ben uyku seti almıştım taçtan, içindeki yorgan minicikk , ilk doğduğu zmaan kullandım ama dönmeye başlayınca hiç kullanmadım bi dönüyo üstü açılıyo, annem polar battaniye almış ama nerden bilmiyorum bebek için ama ebatı daha büyük onla örtüyorum hem daha sıcak tutuyo