Minakanne Gecenin bu saatinde ağlayarak uyandı durmadan ağladı pişik kiremi sürdüm ağlamaya. Devam etti Mecburiyetten bez değişikliği yaptık para sıkıntısindan yani ondanmidir yoksa ıslak mendil değişikliğindenmıdır
mirayybebek Minakanne ıslak mendil kullanma pamuk kullan bol bol kremle günlük aç hava alsın ve yıka günlük bir iki defa düzelir canım ben öyle yapıyorum özellikle kakadan sonra yıka
Ecenisaannesi Minakanne olablir canım birde ıslak kalıyorsa ıslak menille sildkten hemen snra bezi bağlıyorsan olablir kurtman gerekli
mirayybebek Minakanne ılık suyla yıka canımbuarada kremle açık kalsın hava alsın kapa günde iki havalandırma yap
Uveecim Beze alışıyor poposu değişince pişik yapar. Islak mendile alışır o değişimce bile pişik yapar. Her ürünün içeriğindeki materyal farklı neticede cilt alışkın olmayınca tepki veriyor.