Minikbirkalp çok haklısın. Canım gerçekten öyle Bi an o uykusuz zamanlarda insan ister istemez sinirli oluyor ama o melekler Bi hareket yapıyor herşey eriyip akıyor gibi seviyorum da seviyorum o siniri rabbim öyle güzel Bi sevgiye dönderiyor ki şükürler olsun nasip etti bu duygu annelik kadar Bi okadar zor ama Bi okadar da güzel birşey yok ❤️ iyiki doğurmuşum gerçekten ay ağlıcam kız valla öyle zorlu sıkıntılı zamanlarım oldu ki onlar geldi aklıma evladımı kaybettiğim günler çektiğim açılar rabbim onların acısını göstermesin bir kere yaşadım bir daha yaşatmasın inşallah çok zor çünki kor gibi yanar içim 😔