Annee56561313 bizim ateşimiz olmuştu hastaneye götürmüştüm. Sen tetikte ol. 38 i geçince götür lütfen. Sakın öncesinde ve 38 i geçmeden calpol verme. 1 yal altı hiçbir çocuk için ateş düşürücü agrı kesici önerilmiyor. En son çare olarak bak. Ben üstünü soydum sabaha kadar atlet üstüne bir müslin örttüm. Saat başı ateş ölçtüm. Yükseldiğini farkettiğim durumda sirkeli ılık su yaptım. Lütfen sakım soğuk su değil ılık su olsun. Soğuk su koyduğumuz zaman vücut ateşi daha çok çıkıyormuş kendini ısıtmaya çalıştığı için. O yüzden ateşte ılık su doğru olan. Biraz da elma sirkesi döktüm bileklerine koltuk altlarına koydum. Ateşi düşmüştü bir anda 38.9 olunca hemen hastaneye götürdüm. Tahlil falan yapıldı doktor 2ml calpol verebileceğimi söyledi çok yükseldiği için. İnşallah Ateşi olmaz kuzunun ❤️