Herkese merhaba. Bebeğimize doğumdan önce kullanması için ahşap beşik aldık ancak atak döneminde battaniyede sallanmayı sevdiğini keşfedip daha sonra svava marka hamak aldık. bebeğim hamakta daha rahat sallandığı için yatağı olan ahşap beşikte yatmıyor bir türlü . Hamakta da iki büklüm yattığı için omurga gelişimini olumsuz etkileyeceğinden artık hamakta yatırmak istemiyorum. Sizin şöyle sallanmasından memnun olduğunuz ve tavsiye edeceğiniz sallanması güzel bir beşiğiniz varsa buraya yazarsanız çok sevinirim🥰