Merhaba 300 kusur liraya yaptırdık bu ay başı.. şükür çok fazla yan etki yapmadi bebeğim zaten hep huysuzdu😂 devlet neden bu aşıları karşılamıyor anlamıyorum durumu olmayan onca insan var şükür ki bizler de var yaptırıyoruz olmayanların çocukları ne yapacak?üzücü bir durum..