MorErigim 8 gün yoğun bakımda yattı , prematüre doğdu benim kızım , bol bol süt gönderin, entübe edilmişti hatta, allah yardımcını, olsun en kısa sürede kavuşun yavrucağa 😇
Anne için en önemli şey yüksek moral , sütünü sürekli sağsın gelsede gelmesede .