Minikkualamm2123 Kizlar pejo vippir araba bulduk güzel hoş kazasi yok boya yok tek kusuru kilometresinin. 2300 bin de olmasi sizce sorun olur mu elimzde mi kalır yoksa normal mi km si.?fikri olan yazsın😄.
Naciyedinc 2300 hiçbişey değil 😁 elinizde kalır diyebilmek için 200.000 bin 100.000 bin üstü olması lazım
Minikkualamm2123 Xyz1234 canim galiba 230.00 herhalde yani digeriyse kötü mu hic anlamam inan ki o yuzden yanlis yazdım demek ki.
89Kbr 2.300 alınır da 230.000 alınmaz; motor artık sorun yapmaya başlar..ucuza kapatalım derken bi de motor masrafı çıkar..