Bu konuda o kadar doldum ki sizinle paylaşmak istedim. Bebeğim 37+0 da 2900 doğdu şuan 5 buçuk aylık tam kilosuda 8 bugün gittik daha doktora. Yani gayet normal kilosu var anne sütü alıyor şuan. Etrafımdaki herkes baskı yapıyor resmen hepsi anlaşmış gibi sen başla başla vermeye başla. Yoksa yemez bak sonra bir şey. Şimdi kilosu iyi ama birden zayıflar o anlamazsın sen. Birde sürekli hepsi bir şey tatırma peşinde sormayın. Gecen gün ananemlerde benle yengem erişte yapıyoruz. Bi baktım çocuğun eline erişte vermeye çalışıyorlar tabiki izin vermedim. Sonra sofrada reçel vermek istediler hemen elimle çocuğun ağzını kapattım. Bugünde üst komşu yemek getirmiş sağolsun benim çok dişim ağrıyordu yemek yapamadım diye ama yanında tarhana getirmiş oğlana yapta içir diyor. Ağzına taze soğan ver dişini kaşısın diyor kaç kere dedim birde abla ben 6 ayı dolmadan başlamam diye güzel güzel anlattım ama yok yani insanlar anlamamak için uğraşıyor. Herkes kendi çocuğuna baksa keşke. Ben kimsenin çocuğuna bebeğine karışmadım kimsede bana karışmasa keşke. Of çok doldum ya kusura bakmayın 😬😬😬