Betsel rica edersiniz orada ki estetisyenler kalanları kısaltıyor, ben 2 yıl gittim ve memnun kaldım, bitiş garantisi vermiyorlar zaten ama benim için büyük kolaylık oldu, hem hamilelik sürecim de çok rahattım hem doğumdan sonra. Bebeğim şu an 6 aylık, bir süre sonra tarama atışlarına gideceğim tekrar.