Swmkva Merhaba ,2 gündür tadım yapıyoruz havuç patates bal kabağı karışık ,öğlen tadım yaptık akşam saatleri kusma çok oldu neden olabilir? Mama ile besleniyoruz mamayı yemek istemiyor yediğini de kustu ?
1yaramazannesi Swmkva ilk tadım olduğu için gayet normal canım ben de bugün sabah yumurta ve peynir verdim ilk midesi bulandı sonra kendisi heyecanlandı yemek için arkasına da çok az mama içti
GamzeKeser Swmkva ben 3 gün kuralı hiç yapmadım baya yumurta labne ile basladım sonrada debze püreleri 6.ayından öncede ufak ufak tattırıyodum bazı seyleri.yedirdiklerime karsı reaksiyon gösterseydi belki 3 gün kuralına dönerdim cokta kitabına uygun yapmadım açıkcası
Gokcesra Swmkva neye göre düşük. Onu bilemeyiz ki doktorlar öyle öneriyor hep. Bu 3 besinden hangisi midesine dokundu bilemeyeceksin ki..
Minikum Swmkva haklısınız alerji riski düşük gıdalar ama az önce başka bir postta bir annenin bebeğine tadım yaparken havucun alerji yaptığını okudum tabiki annesi olarak siz en doğrusunu bilirsiniz
Swmkva Gokcesra bizim doktorumuz bu şekilde önerdi ama tabiki tek tek denenebilir , su an sadece kusmayı yapıp yapmayacağını merak ediyorum
Swmkva 1yaramazannesi bugün 5 ay 1 gün olduk acaba erken mi diye de düşündüm , sadece mama ile besleniyoruz doktorumuz deneyin dedi ama kusma olunca telaşa kapıldım daha önceden de reflü vardı ,
Swmkva GamzeKeser çok iyi , dediğiniz gibi bazı şeyler tercih meselesi , doktorların çocuklara su vermeyin demesi ama herkesin vermesi gibi …
1yaramazannesi Swmkva bence ilk deneme ya okur sen pes etme canım bende midesi bulandı diye yedirm3semmi dedim ama sonradan sevdi
Swmkva Minikum mümkün tabiki olabilir , denemek lazım tek tek , tuhafima giden yedikten sonra değil akşam saatlerinde kusma olması, yani arada 8 saat falan var
bitanem123 Swmkva ben ilk elmayla başladım şuan elmayı bitirdik elmayla başlamamım sebebide bağırsakları yüksek lifli bir gıdayla hazırlamak. Bıde karnı ne tok ne açken verdim ilk gün 1 tatlı kaşığı 2.gün 2 yada 3 3.gün 3 veya dört verdim yarında bal kabağını haşlıcam vercem ama yıne aynı şekil çokmu verdiniz acaba birde tek tek deneyin baktınız birşeyi yok en son püre yapın
MomsMeteor Bende oglum 6 bucuk aylık Once balkabagı sonra brokoli donra kabak tattırdım Bugunde hepsini sebze corbası yaptm oglum azda olsa 12kez kaka yaptı Ama bezlerı toplasan 5-6 adrt dolar. Yınede morelm cok bozuldu cunku cok yuklendım tum sebzelerle tadım yerıne baya yuklendım vıcdan azabı cekyrm.emse bıle kaka yapıyo baya bozdm duzenını
Minikum MomsMeteor vicdan azabı çekmenize gerek yok hepimiz bişeyleri deneyerek öğreniyoruz ama verdiğiniz sebzeleri ayına uygunmu vermeden önce bakın araştırın brokoli bildiğim kadarıyla 8+ da başlanıyor. Kaka sorunu da kabaktan kaynaklı olabilr kabak bağırsakları çalıştıran bir sebze patates ile deneyebilirsiniz belki dengeler
Minikum Swmkva yani evet arada zaman çok ondan kaynaklı olmayabilir kusmuğu nasıldı süt müydü yoksa aldığı ek gıdamıydı. Belki midesi sindirememiş olabilir yada emzirdiyseniz yada mama veriyorsanız biraz fazla haraket edince bile kusabilir benim bebeğim gazını çıkartırken kusuyor bazen hatta hıçkırık tuttuğunda bile
Swmkva Minikum kusmugu her zamanki gibiydi extra hiçbir şey olmadı daha önce reflümüz vardı o yüzden kusma konusunu iyi bilirim bir ihtimal üşütmüş de olabilir