Kızlar bebeğim 26 aylık ve doğduğundan beri hem kolikti hem de uyku problemi vardı. Şimdi kardeşi oldu ve artık canımıza tak etmiş durumda oğlumun uykusu. Hani büyüdü artık deliksiz uyuması lazımken, gece uykusuna yatırdıktan 2 saat sonra hiç bişey olmamış gibi kalkıp oyun istiyor. Denemediğimiz yöntem kalmadı ve yok bana mısın demiyor. Geçenlerde bir postta BAYBAY NİGHT uyku takviyesi okudum aldık hemen ona da bana mısın demedi. Önereceğiniz takviye, yöntem, doktor artık ne varsa bana önerir misiniz? Her gün ağlama krizine giriyorum artık dayanamıyorum. Yardımcı olabilenler lütfen yazsın 🙏