Elifsmotherr ben aventin pipetli suluğunu kullanıyorum kızımda, 8 buçuk aylıkken almıştım ve benimkide asla su içmiyordu. Onu aldığımdan beri Bi elinde hep suluğunu taşıyor, şuan 1 yaşına giricek 2 gün sonra ve günde 250-300 ml kadar su içiyo onun sayesinde ben kesinlikle tavsiye ediyorum