Arasefeninannesi 39 günlük bebeğimin sesi değişti kısık gibi bi değişik çıkıyor doktora götürdük ama hiç bişey yok boğazında yada ciğerlerinde bu durumu yaşayan varmı neden olur???
Arafinannesi Arasefeninannesi benim oğlumda bi gece sabaha kadar ağlamıştı malum gaz sancıları 1 hafta sesi kısılmıştı nemli tutmak lazım yapacak pek bir şey yok bol bol emzir nemli olsun boğazı geçmiş olsun..
bulentaslan35 Çok mu ağladıı 😢😢 bizimkinin de doğduğunda inceydi sonradan kalınlaştı mesela belki öyledir
Arasefeninannesi Çok ağlıyor ve ağlarken çığlık atıyor erkende doğdu belki sesi değişiyordur diyoruz ama resmen grip olursunda sesin kısılır ya öyle
simay_19 Arasefeninannesi rica ederim serum suyu sıkıp serum fizyolojik ile deneyebilirsiniz markası otrii bebe bizimkinin 🙏🏻
simay_19 Arasefeninannesi inşallah geçer tabi bizimki oldu geçti şükür olabiliyormuş o aylarda odanızın nemine falan dikkat edin demişti doktor bize