EgeveAlyaninannesi gerçekten çok iyi bir doktor, ben de tüm hamileliğimde içime sine sine gittim.. kendisi de ikiz annesi olunca daha yakın hissettim. Ama doğumdan sonra kontrole gittiğimde baya soğuktu.. ben acil sezaryene alındım devlette, ilk kez doğum yapıyorum zaten ne yapmalıyım bilmiyordum, kaldı ki maddi durumum da o kadar elverişli değildi. Kontrolde gördüğüm muamele üzdü beni, bir daha gitmicem kendisine