Arkadaşlar bebeğim 2 ay 8 günlük sürekli kusuyor doktor reflüdür dedi dik tut vs. Dedi bunları yapıyorum ama azalmadı son 3 haftadır da salyaları akıyor ve kusmuğu un içinde bol miktarda su var bunu yaşayan varmı varsa neden olur. Doktor özel bi doktor ama hiç önemsemiyor ona göre başka bir ile götüreceğim lütfen yardımcı olun.