zeynepeliz Arkadaşlar bebeğim 20 ekimde doğdu. Uygulamaya göre 3 aylık bizim hesaplamalarımıza göre 4 aylık. 3. Ayda rota aşısı yaptıracağız normalde. Sıkıntı yok değil mi yaptırabiliriz 4. Aydan gün mü alıyor
durumelegimm zeynepeliz 3.ayını doldurmuş bebeğiniz. Rotavirüs aşısı da 3 aylıkken yapılıyor sıkıntı yok yaptırabilirsiniz
DenizSahra zeynepeliz Ekim ayını saymıyorsunuz. Ekim 20 den kasım 20 ye 1 ay geçmiş oluyor kasım 20 den aralık 20 ye 2. Ay bitiyor aralık 20 den ocak 20 ye 3. Ayınız bitmiş 4. Ayınıza adım atmış oluyorsunuz. Benim kızımda 14 ekim doğumlu 3 ayı doldurduk 4. Ayımızı 5 gün geçtik 🙏🏻
acimavi zeynepeliz 3 aylık. Doldurduğu ay sayılıyor. 20 kasımda 1 aylık, 20 aralıkta 2 aylık, 20 ocakta 3 aylık☺