Fatos_atly bir de bir emzirme danışmanindan dinlemistim 3. Aydan sonra goguslerde bi yukusaklik oluyormus, ilk aylara nazaran, keza benim de oyle su an goguslerim, ama endiselenecek bir durum degilmis canim, gögüs yumusakkende ayni performansla süt üretiyormus. Sen yine de az az ama sık aralıklarla emzir, hem daha cogalır sütün bu sekilde