Bestedizhan Kolik bebeği olanlar nasıl geçiyor günler sakinleştirmek için neler yalıyorsunuz ? Oğlum 2 aylık oldu 16 saat uykusuz duruyor kıvranıyor ve elimden bir şey gelmiyor çok üzücü ve yorucu zamanlar 🥺
miladeniz Bestedizhan benım kızım 1 aylık direnıyorum bende uyutmak ıcın 2 gun once uyumadan dedıgın gibi 16-18 saat ayskta kaldı bi dün uyudu bugun hamak aldım ona yatırdıgımda sakınlesti hamagı sevdi sende bır dene derım
Ylzbyy Bestedizhan bizimde öylesi sabaha kadar ovranı ağlıyordu dayanamadık doktora götürdük normal dedi gaz var getirmeniz bizim yapabileceğimiz bişey yok her emzirme den sonra mutlaka gazını çıkar bide biogaia damla yazmıştı pahalı ama etkili demişti bnde almadım zinco aldım çok şükür şimdi 4 aylık bende işe yaradı
_Koncuy_ Bestedizhan bizde 2.5 aylığız. Kucağımda hafif sırtına vurarark sallıyorum ayakta. Durmazsa elektrikli ana kucağına koyuyorum onda da Durmazsa emziriyorum öyle uyuya kalıyor. Bir de araba. Açta olsa gazı da olsa arabada uyuyor sakinleşiyor
Nazli_07 Bestedizhan zeytinyağı ve karabiberi ilitip karın bölgesine ve ayaklarının altına sürün masaj yaparak rahat uyuyacaktir sonra bebeğiniz
Bestedizhan miladeniz evet 2 gündür bende hamakta sakinleştiriyorum ama bir süre malesef 10 ar dk kestiriyo sonra yine gözlerini açıyo sanki hiç uykusu yok gibi insan üzülüyo
Bestedizhan Ylzbyy biogaia kullandık daha kötü yaptı bizi 😔 Relaktaz kullanmaya başladık bugun bakalım o nasıl etki edecek
miladeniz Ylzbyy bende biogai kullanıyorum nurse harvesyle beraber ama bir ısr yaradıgın gormedkm hala suanda bıle sancı cekıyor
Smyyetre Bestedizhan ah ah neler yapmadım ki belim kopuyodu sürekli kucağımda ayağımdaydı bi zaman sonra kendiliğinden geçti sadece sabır
_Koncuy_ Bestedizhan ah pandemi bebekleri 🤦 odaları gezmeyi denedinizmmi peki? Birkaç kez ben öyle yapmıştım o da işe yaramıştı. Bir de geceleri tutarsa ben kolumda pış pış yapıp yavaş yavaş yanıma yatırıyorum ya da gögsümün üstüne yatırıyorum sakinliyor öyle de
miladeniz Egeanul doktorum dün bana mommys bliss önerdi eczanelerde halen bulamıyorum yorumları okudum herkez cok memnun
miladeniz Egeanul şimdi eşim bulmus getırdı 1 ml verdım ınsallah iyi gelır ya çok aglıyor dayanamıyorum geceleri gozune uyku gırmıyor 🥺
Hafsahuma Bestedizhan ben her emzirmeden sonra yüz üstü yatırarak uyuttum.. biraz da olsa uyuyup rahatliyordu..npoposunu havaya dikip uyuyordu miniğim 😊 bir de yemenize icmenize dikkat edip bitki çayı içmeyi ihmal etmeyin insallah.. biz de en etkili anason oldu.. çok şeyler denedim
Hafsahuma Bestedizhan koluma yüz üstü yatırıp odaları gezdirerek sırtını sıvazlıyor, bir iki çay kaşığı gaz giderici çay vererek anı kurtarmaya çalışarak o günleri geçirdik