Benim bebeğim 4 aylık doğduğundan beri çok sakin bir bebekti hala sakin gündüz kendi kendine uyur oyunlar oynarız ama aksam babasının gelmesiyle evde bir kıyamet kopuyor gece 2 de uyuyor ara ara kalkıyor emmeye öğlene kadar uyur sadece akşamları çok sorun yaşıyoruz