Ayzsnkal Anne sütü ve mama ile besleniyoruz mecburen biberon veriyorum şu sıralar meme reddi yaşamaya başladık keyfi olunca emiyor olmayınca emmiyor biberon şakır şakır gidiyor önerileriniz nelerdir
Sinemisssss Ayzsnkal benim de 1 aylık meme de veriyorum süt geliyor ama asla yetmiyor artık her öğün mama ile bitiyoruz öğünleri
Ayzsnkal Sinemisssss bizde 2. Ayın başında başladık ilk ay çok güzel emiyordu kilosu çok iyiydi sütümde boldu 2.ay kilo alımı düştü doktor mama verin dedi aynı şekilde önce emziriyorum arkasından mama ama biberona alıştığını farkettim doğru düzgün emmediği için sütümünde azaldığını hissediyorum şimdi bir çare arıyorum işte😕