Superisiii Yani hep anne sütü diyoruz evet ama olmadığı durumda bebekleri ne gibi sorunlar bekliyo ilerde hep merak etmişimdir
ozge_yasin_budak Superisiii valla sanmıyorum canım 20 aylık kızım mamayla büyüdü ilk ay hem mama hem anne sütü aldı doğumum çok zordu emziremedim sonra sütüm gitti 2.ay itibariyle hep mama yedi şimdi de 22 günlük kızım var emiyor ama sütüm yok hem emziriyom hem mama veriyorum çok şükür rabbime sağlıklılar böyle düşünme bence
Ecenisaannesi Superisiii süt yoksa napıcaksın ki başka açmı kalıcak buda allhtan gelen birşey öyle düşnme melek dha onlar rabbim sağlık versn hepsne 🥰
614408eoa Superisiii elbette anne sütü cok güzl cok dogal ama olmaynca da olmuyor kndi coxugm da mamayla büyüdü aslan gibi artk günümüz mamaları anne sütüne cok yakın artk cocugn ek gıda dönemi var cok güzl beslendigi sürece hic bisey olmaz bu benmm görüsüm kızım la tescillenmistir
Moms33 Superisiii onlar halt etmiş. Napalım mecbur kalmasak zaten vermeyiz allaha şükür ki yedirceğimiz bişey var. Bnde oğlumu mamayla büyüttüm gayet sağlıklı bi çocuk şükür. Zehir vermiyoruz sonuçta ama zehir gibi algılayan insan çok
Superisiii ozge_yasin_budak merak ettim mamayla besleniyo dediğimde hep tüh ya deniliyor bende suçlu hissediyorum ama yoktu yani ğzüntüfen gitti
Alya112 Superisiii yoo değildir. Bir damla anne sütü içememişim annem yanımda yokmuş ameliyat geçirmiş. 178 boyunda 60 kiloyum. Kolay kolay grip bile olmam elhamdulillah. Üniversite mezunuyum. Hiçbir eksiğim yok eşim ve ablamda aynı şekilde.
Ecenisaannesi Superisiii aman boşver çevreyi emzirende söylüyolar sütün yetiyormu yok şöyle byle herkes hep knuşuyor takma
Teslime_deniz Superisiii çevredekilere göre; sağlıksız, bünyesi zayıf, sürekli hastalanan, geç emekler,geç yürür, tembel, zeki olmaz ileri ki hayatında bla bla bla…
Superisiii Teslime_deniz Kemikleri sağlam olmaz demeleri geçen arkadaşım var aaa bak bebeğin kemikleri sanki diyo sert değilmi
Teslime_deniz Superisiii insanlar çok cahil ! Ve cahilliğin okumakla alakası yok. Bana da neler neler diyorlar boşverin biz istemez miydik emzirmek ama olmayınca olmuyor
Dmt-01 Superisiii valla doğdugundan beri mamayla besleniyor 13 aylık oldu Allahıma binlerce şükürler olsun şuana kadar daha bikez bile ateşlenmedi taş gibi maşallah süt olmazsa emmezse napacaz aç mı kalacak çocuklar mecbur mama veriyoruz şükretmeliyizki anne sütü yerine verebileceğimiz alternatiflerimiz var ya olmasaydı ozaman napardık😱iki aylıkken kontrole gittiğimizde doktor mamayla beslendiğini duyduğunda ne sıkıyon canını dünyanın sonu değil karnı doyuyor mu önemli olan o demişti ozamandan beri kafamda vicdanımda rahat çok şükür
Esila24 Superisiii benimde mama ayni seyleri banada diyorlardii offff takmiylim lutfen ya bosverelm.he he de gec😶😶
Eminerd Superisiii mama veriyorum bende ama keyfimden mama vermiyorum neticede sütüm az ve bebeğim doymuyor 🙄 bu çevremizdeki insanları da hiç anlamıyorum zaten bebeğimize süt veremiyoruz diye üzülüyoruz hepten insanı üzüyorlar elimizde olmayan sebeblerden ötürü veriyoruz napalım çocuk açlıktan ölsün mü yani 😩 bende mamayla büyümüşüm ama çok şükür sağlıklıyım kolay kolay hasta olmam hastaneye falan gitmem ilk iğnemi 17 yaşımda yemiştim hiç unutmuyorum 😂😂
Nlyckmk Superisiii bu çevre baskısı ve özellikle bunu yapan hemcinslerimiz olunca bundan nefret ettim!!! Bende bebeğimi 3 aydan itibaren mamayla besledim doktor bu bebek aç diyince oturdum ağladım sütüm yok diye ne dedilerse kimden ne duyuysam yaptım sonuç ne oldu yine yok yine yok o boş konuşanlar çok biliyo ya birde sütü olmayana benim sütüm kendiliğinden akardı diyen yokmu!!! hiç böyle düşünmeyin çok şükür mamayla beslenen bebeğim erken yürüdü gayet hareketli mutlu çok şükür Allaha hiç üzülmeyin de mamayla beslenen bebeklerin diğerlerinden hiçbir farkı yok hatta 1 yaşına basar basmaz bebeğim mamayı bıraktı artık tamamen normal besleniyo mama iyiki var iyiki çözüm var.
Teslime_deniz Nlyckmk nasıl bıraktı benim kızımda şubatta bir yaşına girecekte kendisi mi içmez oldu mamayı
Aslanmamy Superisiii tabiki de anne sütü kadar sağlıklı değildir ama mamalar da sağlıksız deği benim sütüm olmadığı için mama + anne sütü olarak veriyorum 1 aylık bebeğim ve ben de 27 yaşındayım annemin de sütü yokmuş bende mama ile büyümüşüm bir sağlık problemim yok aynı şekilde kardeşim de
defneyaman bende mama kullanıyorum kızımda 2 ay emzirebildim ve burda açılan post başlıklarını görüyoruz emziriyorum sigara içebilir miyim yada içki içebilir miyim tarzı sorular kimseyi yargılamak değil niyetim ama bana absürt geliyo onların sütü sağlıklı oluyoda mama sağlıksız mı oluyor 🤷♀️ Mama yiyen bebekte büyüyor emen bebekte şuana kadar da hiç bi sağlık sorunu yaşamadım gayet güzel büyüyor 🙏