Mom4775 Diyetisyene 4-5 ay gidip kilo veriliyor ama onemli olan en az 1 yil kiloyu sabitlemek, sonrada yeni yasam tarzina uygun motivasyonlar saglamak. Eger kilo verebiliyorsaniz direnc kilonuza kadar inin. Sonrasinda diyetisyene gidip kaliciligini saglayin. Bol su icmek ( 3-4 lt), cay kahve sinirlandirmak ( odem tutuyor kg vermeyi zorlastiriyor) salata ve yogurt tuketmek, yesil cay veya beyaz cay icmek, eger ara ogun yapmak iyi geliyorsa cig kuruyemis ve kayisi hurma gibi seylerle ara ogun yapmamk iyi gelecektir. Ayva tok tutan bir meyve aclik veya tatli krizleri icin tuketebilirsiniz. Ekmek yerine sabahlari kirmizi biber ve ceviz tuketin. kirmizi et yiyorsaniz yogurt tuketmeyin. yesillik tuketin. Bir gun diyelim cok kacirdiniz ertesi gun aman bozuldu demeden 1-2 gun sadece sebze tuketin yuruyun telafisi olmus olur. tatli krizleri icin bitter cikolatayi benmari eritin kayisilari yariisna batirip sogutun, chia tohumundan meyveli sutlu pudingler yapabilirsiniz. her hafta ayni kahvaltiyi yapmayin mesela bir hafta yumurtali kahvaltilar bir hafta sutlu yulafli kahvaltilar hazirlayin. En sık yediğiniz en kalorili şeyi bırakarak baslayın 👍🏻( ben kendim yapamıyorum ve kendime tanıdıgım süreyi aştım şubatta param olursa diyetisyene baslamayı düsünüyorum birçok şeyi biliyorum ama uygulayamıyorum)