Zerr kg iyi zaten biy normal dedi kısa değil ama uzunda değil onu sorun etmiyorum ama 1 yıldır yemek sorunu anlatamam öğlen yemeği zaten yok kahvaltı berbat 1 3 parça birsey yerse aksam yani öğlen uykusuna bi meyve yer oyle yatar sonra aksam 3 5 kasik birsey yer o kadar nasil olucak bilmiyorum