bitterikolata Dstan çok aşırı şeker içeriyor bu yüzden su içmek zorunda bırakıyor aslında su içildiği için süt artırıyor ama içeriği kötü olduğu için karaciğer enzimlerini etkiliyor hem annenin hem de bebeğin bilginiz olsun
Utopikogretmen Dstan erken doğum yapmıştım sütüm gelsin ve çoğalsın diye doktor önerisiyle kullandım çok memnun kaldım 🌷
Bremenmizikacilari Dstan iki kez içmeye çalışıyorum. 3 de olabilir. Sabah ve akşam içiyorum genelde ara öğünlerde
Merve1134 Dstan şuan kullanıyorum gerçekten faydasını gördüm bide.muadili var mamsel daha uygun fiyatı ve oda faydalı