Ya kızlar 6. Aya yeni girdik ama full mama ile beslendikleri için bebeklerim 5. Ayda tadım ile gittik artık öğüne geçtik.
ben öğlen öğünde çorba yoğurt versemde hemen mama da veriyorum sanki doymuyorlar gibi geliyor,cc olarak hesaplayınca bi tuhaf geliyor random vermek, mama üstüne yumurta sarısı ve lor veriyorum 🤷🏼♀️ Sizde nasıl bu işler ? Yok ta demiyorlar mamaya normalinde iştahsız kızım bile üstüne mama içiyor😧