Kızlar evde tekim kimsem yok çocuğumla yaşıyorum yeni taşındık ilk kez doğalgaz çalıştırıcam ama nasıl olmalı büyük salonda termostat var orayı kullanmıyorum bi bebeğimle uyuduğum oda bide oturduğum odayı açıcam ama petekler bi ısınıyor bi soğuyor ben anlamadım hayır odada hiç sıcak değil nerde yanlış yapıyorum 55’te yanıyor şuan dışarda ki kombi üzerinde ki yazı