acemianne__ Oğlum sürekli emmek istiyor,sürekli emince de gaz sıkıntısi yaşıyoruz. aventin soothie emziğini aldık ve tuttu;ancak emzik ağır geliyor bir süre sonra düşüyor. Uyuturken sürekli emziği tutmak yorucu. Nik,Emre Baby denedik almadı. Memenin kaldığınız emzikler yazar mısınız ?
Nur92 acemianne__ evde 6 emzik var tutana kadar denedim hepsini en sonunda Nuk kauçuk olan emziği tuttu silikon değil kauçuk
Deletedmom38 acemianne__ avent ultra air en iyisi bebeğime göre.. 5-6 tane emziği var avent soothie, avent air, süslü taşlı emzik yaptırmıstım chicco herlde ve nuk fln da var hepsini yere diziyorum gidiyor avent airi alıyor☺️
Erdemim Biz çok emzik değiştirdik oğlum asla kabul etmedi. Öğürüyordu sürekli. Dün avent ultra soft aldık hemen tuttu. 0-6 aylık olanından.
Deletedmom47 acemianne__ Bendede soothie var önceden tutuyordu artık midemizi bulandırıyor uzun geliyor sanırım .Avent ultra soft yada air alıcaktım 25 ‘de indirim var ebebekte işte .Sonra BİBS keşfettim kullanıcı yorumları çok güzel ama çevremde kullanan yok bilgimde yok kararsız kaldım 😶. https://instagram.com/bibs_turkiye?utm_source=ig_profile_share&igshid=3qq01w3y8rut
Ertugrulunannesii acemianne__ eder emzik aldım en başından beri de onu veriyorum bebeğim emzik almaz belki diye çok para vermek istemedim öyle de devam ediyoruz
Aybk acemianne__ kesinlikle Mam, zTen bu konuda mucizevi emzik olarak geçiyor almayan bebek cok azdır tavsiye ederim biz basından beri kullanıyoruz
Kbrsmh46 Normal klasik bi emzik verebilirsiniz mesala illa marka olmasına gerek yok sadece alırken emzigin icinin hava almamasına dikkat edin yeter bence bn düz almıştım önce daha sonra damakli aldım damakliyi daha iyi tuttu mesala
acemianne__ Kbrsmh46 damaklı wee baby ucuz pahalı birçok emzik denedik soothieyi alıyor sadece o da ağır bir süre sonra düşüyor
Pinkkk acemianne__ aslında aynı gibi 😄 sadece softum yan kısımları daha yumuşak diğerininki ondan sert ama emzik kısımları nerdeyse aynı