İyi akşamlar kızlar. Bayadır diyet yapmama rağmen kilo veremiyordum. Yemekten kalksam bile aşırı aç hissediyordum. Dün kan verdim. İnsülin direncimin aşırı yüksek olduğunu, Demir ve b12 eksikliğim olduğunu söyledi doktor. Ve şeker hapı yazdı. Kilo vermenede yardımcı olur dedi. Başına gelen var mı? İnsülin direncim düşünce zayıfladım diyebilecek olan?