Alyammmm Kızım 3 aylık cok fazla kusmaya başladı 1 saat içinde 4 kere üst değiştirdim fışkırtarak kusuyor reflüsü oldugundan şüpheleniyorum şöyle Bi sorum var kızımı hastaneye yarın mı götürmeliyim yoksa haftaya cuma kontrolü var o zaman mı doktora söylemeliyim cok fazla kustugunu. Haftaya gidersem cok gec kalmış mı olurum.
Hilaluras Alyammmm bizimde öyle olmuştu 3 ve 4.aymzda cok artmsti telf bilgi alabilirsinz hastaneden kilo kaybı yoksa skntı yok demsti hemşiremz gerçektende yoktu mua. Gttgmzdede hocamx bi sorun olmadığını fazlasını cikarttgini söylemişti