Esssma KardelenYB 40. Gün adet oldum 9 gün oldu hala devam ediyor ymarım bir düzen olur hemen herkeste farklıymış canım hemen olan var olmayan var olupta bitemeyen falan çok karışık😂
Deletedmom5284 KardelenYB doğumdan hemen sonra o ay adet oldum ara ara kayıyor mesela bu ay 15 gün gecikmişti ama oldum yani 1 seneye kadar normal hatta fazla da oluyor
KardelenYB Minnaktosbik ağrım var olamıyorum 3. Aylık kızım suan sizde de agrı oluyor zamanı yaklaşınca
Minnaktosbik KardelenYB aynen sanki adet görecek gibi belirtiler oluyor bacaklarımda karnımda şişkinlik batma şeklinde sızı ve akıntı ama olmuyor geçiyor
KardelenYB Defnebelisinannesi agrıların oldu mu peki olmadığın zamanlarda canım ya birde benim hamileliğimden önce de çok düzensizdi pco hastasıyım devam eder demi oda sonuçta sezaryen doğum normal değil
Polikistikannee KardelenYB Bunu bende merak ediyorum yeni doğum yaptim sezaryenle pco olduğum icin bundan sonra ne olacak bilmiyorum
Defnebelisinannesi KardelenYB valla ben iğne olmadan ilaç içmeden kendine gelemezdim ama şimdi ağrım çok az oluyo enteresan Bi şekilde söyleyenlere inanmazdım ama ağrı oluyo ama öncekiler yanında hiç bişey birde düzenli oluyorum ben
Durununannesi06 Deletedmom5284 hey maşallah sana kız her postun altındasın🤣🤣hangi posta baksam sen🤣🤦🏻♀️
KardelenYB bukleliana bu zamana kadar olmadığın ama olman gereken zamanlarda agrıların oluyor muydu belirtiler veya
KardelenYB BalarisiYusra bend kırktan sonra oldum gibi oldu ama suan gecıktı hala yok ama agrıları var
bukleliana KardelenYB birkaç haftadır ara ara karnım çok ağrıdı. Onun dışında bir belirti olmadı. 3 gün sürdü ilk reglim. Normalde 5 gün sürerdi. Bakalım diğerleri nasıl olacak.
Zeynepekr KardelenYB Bebeğim 2ay 25 günlük yeni adet oldum ama sanki eskiye göre daha yoğun gibiydi 😐 umarım düzene girer valla şişkinliğim gitti rahatladım
KardelenYB Zeynepekr ay benimde 2 ay 24 gün oldu inşAllah bende olurum bugün yarın agrım var bi gelse kuş gibi olacağım
Ayseyucel33 KardelenYB valla maşallahını alırım oğlum 4 buçuk aylıkken oldum şükür 3.yü olucam tam 1 hafta var inşallah sende olursun en kısa, zamanda büyük nimetmiş olmayınca anladım 😂
KardelenYB Ayseyucel33 ya birde ben adet oldum olası hep düzensiz hep dört gözle beklerim olmasını degerınıde iyi bilirim aylarca olmadığım olurdu 😂