Merhaba bebeğim 42 günlük normalde 2 saatte bir emziriyorum uyanınca emip uyuyor ama 3 gündür emziriyorum uykuya dalıyor 10 dakika sonra uyanıyor emmek istiyor emziriyorum tekrar uykuya dalıyor gibi oluyor beşiğe koyuyorum tekrar emmek istiyor. Gecede aynı şekilde kalktığında 3 kere emip yattı. Neden böyle yaptığı hakkında fikri olan var mı acaba ?