Selam hanımlar, oğlum kendini öğürüp kasarak ve kıpkırmızı sıkarak kusturuyor. Kendini öyle zorluyor ki çok üzülüyorum 😢 Bunu ek gıdaya başladığımızdan beri yapıyor. İlk başta bi çorba yapıp vermiştim. Sanırım biraz fazla zorladım yemesi için. İlk o gün yaptı. Sonra da iki kere mamasını verirken yaptı. Sonra bi saat bekleyip verdiğimde yedi mamasını. Var mi bu durumu yaşayan çözebilen nedenini bilen 😔