Cero0505 Yiyecek ekmegi varmış, yaşama hakkını elinden almayın sonra cok pişman olursunuz. Hayatta bir bebeğiniz var ona nasıl kıyamıyorsanız karnınızdaki de sizin canınız. Kısmetiyle, bereketiyle gelir inşallah eşinizle dini boyutunu ve ilerde yaşayacağınız pişmanlıkları oturup konuşun. Ek iş, aile destegi ile para pul hallolur. Sağlıklı bir bebeği öldürmenin vebali yakanızı bırakmaz benden söylemesi.