Kiziledi Merhabalar, 14 gün önce doğum yaptım karnım hala hamile gibi inmesi için korse kullanmak gerekiyormuş, kullandığınız tavsiye edeceğiniz korseler var mı ?
Bmarya Ben hiç korse kullanmadım, doktorum banada dedi ama inatla kullanmadım. Sadece taytımın beli toparlayıcılıydı 1 ay belki giydim. Çok şükür göbek yok şuan.
Emellina Canım Penti nin korsesi var en iyisi mi giymelik korse rahmi de topluyor fiyatı 40 50 TL civarı linkini hemen bulup atayım istersen ben kullanıyorum çok iyi diğer korselerden daha rahat yok gibi