Merhabalar dün sezeryan ile doğum yaptım. Bebeğimi emzirmeye başladım ama doymuyo bebeğim 15-20 dakika emiyor daha doğrusu emiyomuş gibi duruyo göğsümü sıktığımda süt geliyo kendi bırakana kadar göğsümde tutuyorum gazını cıkartıp yatırıyorum yine 5 dakika geçiyo ağlıyo aranmaya başlıyo. Dün hastanede bebek hemşiresi mama takviyesi verelim dedi 45 cclik mama verdi 3 saat deliksiz uyudu bebeğim. Bugün evdeyiz yine aynı sürekli emziriyorum ama ağlıyo ne yapabilirim bu durumu yaşayan var mı