Bmarya asminevin ay yok valla hamile kalmak aslında bi yandan çok kolay bi yandan da çok zor.. yani ben bu ay korunmasız ilişkiye girmediğim gün kalmadı yani ona rağmen regli olursam pess 😂😂 şaka maka allah bilir tabi de ben heves ettim accık
Bmarya Kereminannesiii olmanız iyi olmuş düşüncelerden kurtulmuşsunuz 🤰🏻🥳 bende ya inşallah olurum önüme bakarım ya da inşallah hamileyimdir de yine yoluma bakarım😂😂
Kereminannesiii Bmarya iki defa test yaptım korkudan belirtiler oğlumdan gibiydi şimdilik çok şükür hamile değilim. Rabbim öncelikle olmayıp isteyenlere versin inşAllah ☺️
asminevin Bmarya Allah isteyene versin diyorum ben 😂 Kuzum daha çok küçük ve önümüzdeki 5 yıl çocuk düşünmüyorum 😂
Bmarya asminevin ben sana bişey diyim mi doğum yaptığım gün dedim ki asla bana kardeş mardeş demeyin bitti tamam tek çocuk yeter bana istemiyorum dedim. Sonra aradan zaman geçti 3-4 seneye yaparım dedim. Sonra yine aradan zaman geçti ben kardeş yapıcam kızıma dayanamıyoruma döndü olay 😂😂😂
nneslihan Bmarya gecikenlerden bir taneside benim, 3 gün geciktim dün eşime test aldırdım çift çizgiydi ama bulanık çıkmıştı, sonra predictor alıp tekrar test yaptım negatif💃🏻 Yaptıktan bir kaç saat sonra regli oldum😃
Bmarya nneslihan bende predictör yaptım bu sabah negatif ama yine içimde bi umut var 🤣 belkş geç döllenme oldu diye 🙏🏻 Bende daha tık yok, olursamda olayım bi an önce önüme bakayım 😂😂
Kereminannesiii Bmarya doğumdan sonra ikinci defa böyle oldu ilkinde iki gün gecikmişti bunda 5 gün oldu ama hastalandım içim rahatladı :)
Semra_levent55 Bmarya benm de 3 gün gecdi ama geçen ayimda gripten ve ilaçlarıma devam etmek zorunda kalmıştım bebeğim 15 aylık hıc gecikmezdim ilk defa geliyor başına
Bmarya Semra_levent55 bu ay hepimize bişey olmuş valla kime sorsam herkesin gecikmiş🤷🏻♀️ Ben inşallah hamileyimdir de gecikmişimdir dicem de testte de çıkmıyor, bekleyip görcez artık
Dilos01 Bmarya test söyledim eczaneci getirsin bende test yapacam eğer bunda da yıksa 3. Testim bu cunku 10 gün oldu gecikeli eğer çıkmazsa sütüm koruyor demektir 😃isin diğer tarafı 11 aralikta olmustum ben sütüm korusaydı o zaman da korumaz miydi ya
Bmarya Dilos01 en net cevabı kan testi vericek bize ben sürekli idrar testi yapıyorum çıkmıyor. Dyorum acaba daha idrara karışmadımı hcg hormonu.🤣 yarında olmazsam yaptırcam kan testi. Ona rağmen çıkmazsa ne diyim mevsimsel diyip geçicem🤷🏻♀️