Bmarya Kızlar sürekli benim gibi adeti geciken arkadaşlarımız var. Bu ay niye geciktik sizce tahminlerinizi merak ettim, maksat birazda gır gır yapmak işte ❤️
Mom987 Bmarya Soğuktandır o bende şüpheye düştüm 5 gün gecikti sonunda adet oldum bir de 5 gün gecikince ama o kadar sancılı geçiyor ki ağrmayan yerim yok 🥺 Ayrıca doğum yapalı 2 yıl olacak
Dilos01 Bmarya 1 hafta geçti test yaptım negatif kan testi de. Vermedim Cuma’ya kadar olmazsam kan verecem
Bmarya Sucukluyumurtaa sezaryenden sonra hemen adet olcaksınız diye birşey yok ki :) 1 seneye kadar normal diyor doktorlar
sirius Bmarya 21 aylık oğlum 5 gün gecikti, ayın 9’unda verdigim kan 1.20 idi. İnşallah geç döllenmedir diyorum, yükselmiştir diye bir ümit bekliyorum 🙈
Bmarya Mom987 hadi ya 😞benim doğumdan sonra hiç karnım ağrımadı sancım olmadı. Normalde ağrı kesicisiz duramazdım da doğurduktan sonra değişti. Şimdi sancılı olursam ayvayı yedim unutmuştum ne güzel o ağrıyı 😪
Bmarya sirius 1.20 yine iyimiş benim 0.05 çıktı yinede hamileyim diyorım😅😅🤣 sizi hatırlıyorum önceki postlardan, sizden haber bekliyorum inşallah hamilesinizdir 🙏🏻 Benimde bugün 31. Gün bitti bakalım beklemedeyim bende
sirius Bmarya İnşallah sizde hamilesinizdir 🧚♀️ birlikte doğururuz artık 😂😂 Ya birden bire bir bebek hevesi aldı beni oysaki kanı verirken hiç böyle bir istegim yoktu 🤭😂 Umarım gönlünüzden geçen olur sizinde, güzel haberler alırsınız🥰
Bmarya Dilos01 Ay hadi bakalım eğer istiyorsanız gönlünüzde varsa hamilelik inşallah olmuştur 🙏🏻🙏🏻 Bende perşembe cumaya kadar olmazsam yapıcam kan tahlili. İdrarda çıkmıyo 10 tane test yaptım😬😬
Dilos01 Bmarya 3 aylık bebeğim var canım emziriyorum da rabbim olmayana versin insallah 🥰bende 2 test yaptım yine yapacam persmebe günü eğer hala yıksa cuma günü test yapacam artık kan testi 🥰10 tane testin 10 uda tek çizgi mi kız
Bmarya Sevda54 sorunuzu anlayamadım daha doğrusu cümleyi anlayamadım. Anladığım kadarıyla cevap vereyim, bende emziren bir anneyim ama her ay düzenli olurum. Bu ay ilk defa gecikmem oldu. Emziren annelerin aslında gecikme yaşaması çok normal bir durummuş.
Bmarya Dilos01 evet idrar testlerimin hepsi tek çizgi ama ben tani adetim gecikmeden başladım 24. Günden yapmaya 😂😂 şimdi şimdi gecikti Adetim 31. Gün bitti hala bir umut 😂
Sevda54 Bmarya normalde bende düzensiz de olsa adet oluyordum ama bu ah olmadım biraz da korku var açıkçası o yuzden doktora da gidemiyorum oglum daha 9 aylık
Bmarya Dilos01 benim bebeğim şuan 14 aylık, işte 2 yaşına basana kadar arkadan diğeri gelse fena olmaz diyorum 🥲
Sevda54 Dilos01 olmak istemiyorum onun korkusu var acikcası esimde bende eminiz ama adet olmayinca bu ay bi korku bastı açıkçası oglum daha 9 aylık
Dilos01 Bmarya tam zamanı aslında canım neden olmasın ki insallah olur eğer kan testi verirsen orda belli olur sonucunu bizimle de paylaş 🥰Allahim insallah gönlüne göre olur bakalım 🙈ben emziriyorum acaba ondan mi gecikme oldu ebeme de sordum ondan dedi birde bir yıl düzensizlik normal diyorlar