Lykia benim kizimda 12.ayinda basladi suan 16 aylik baya konusuyor
Soru sorarak konusuyot genelde
Cikiyim mi?
Aliyim mi?
Benim mi ?
Ver..
Alma !🤪
Her istedigini anlatiyor yeni kelimeler “ne o ?” "Bu ne ?' Sayilar 1 2 3 4 5 :)
Normaldir belki bilmiyorum ama konusma baya erken basladi bizim.