Ylzbyy birtosbikannesi ben gayet memnun 2 2.5 aydan beri kullanıyoruz gaz sorunumuz olmadı kendinde yapıyor şimdi 4 aylık ilk 1 2 ay çok sancılıydı gazdan ağlıyordu bana iyi geldi biterse alıcam tekrar
Prenses_annesi22 birtosbikannesi ben kullandım pek işe yaramadı doktor degıstırdı sonra metsil verdi gayet ıyı geldı 🤗
Ayse_lina birtosbikannesi bende iki gün önce aldım ve şuan kullanıyorum 2 aylık kızıma gayette memnunuz şimdilik…
Minikum birtosbikannesi ben bebeğime kullanıyorum ilk zamanlar aguline şurup ile beraber kullandım çok faydasını gördüm çocuk rahatlamıştı resmen şimdi zinco ile devam ediyoruz sadece
Gecenaz Bize hem sab simplex hem zinco verdi bi kac kez verdim digerini kullaniyorum ikisinin agir gelicegini düşündüm ikisini bir arada kullanam var mi simdilik zincoya devam etmiyorm
uyumayankoala birtosbikannesi Asla faydasını görmedim. Üstüne daha bebeğim kabız oldu daha çok sancılandı zaten içeriğinde alkol varmış öğrendiğim an kestim. Sab simplex kullandım baya faydasını gördüm