Esraglnc Kızlar uyku tulumu alıcam ama anlayamadım tog değeri 2.5 işine bişey giydirmicem dimi tek zıbınlamı olucak ilk defa kullanıcam
mamAras Esraglnc oda sıcaklığına bağlı alacağını tog değeri. 24 derece odamız 1.5 tog tulum giydiriyoruz içine atletle
minnakbaby Esraglnc kizlar bn kolsuz uyku tulumu kullaniyorum ama tog yazmiyor nasil anlicam ki tog degerini
Sznnn Esraglnc bizim de 2.7 togg lc waikiki tulumumuz var. Annemlerin evindeyiz bir süredir ev iki katlı üst kat biraz serin oluyor. Tahmini 20 21 derece falandır. Ben içine ince bir pijama giydirip tulumu giydiriyorum. Sabahları üstünü değiştirirken teni sıcak oluyor ama terleme falan olmuyor.
Esraglnc mamAras bizimde23-24 arası değişiyo önerebilceğin varmı lcw dakiler hoşuma gitti ama bilemedim
mamAras Esraglnc lcw iyi ancak 1,5 yok sanırım şuan. Eğer lcw alırsan içine atlet yatır sıkıntk olmaz 1.7- 1.8 olanlardan al 2,5 dediğin sıcaklığ çok kalın olur canım. https://images.app.goo.gl/8YGBBakzLtBrGUKk6
mamAras Esraglnc yani deneyin benimki erkek olduğu için sıcağa zaten çok gelemiyor ancak avrupa standartları tablosu size attığım gibi denemiş olursunuz 2.8i
balporsuguu Esraglnc odam sabit 23 derecr 1.7 tog kullaniyorum.Icine uzun kol zibin ve cok ince pijama alti giydiriyorum
Birannebirbebekkkk Valla ben 2.8 kullanıyorum evim 23 derece falan içine uzun kollu zıbınla. Terlemiyor da. Daha incelerinden almadım içim rahat etmez üşür falan diye
YasemiNYagmur1 Esraglnc odam 22 23 derece 2.8 tog aldım lcw den. İçine ince uzun kol çıtçıtlı altına ince çoraplı pijama giydiriyorum . Göbek altını da örtüyorum çünkü yatak odam kuzey de ve soğuk oluyor. Dağ tarafından esiyor kar ayazı gibi. Göbek altından itibarinde örterim içim rahat etmez. Terletmiyor da sıcacık oluyor teni
EsraVolkan Bende lcw den almıştım internette tog değeri yazmıyordu” en fazla kaç olacak sanki” diyerek aldım. Sipariş geldiğinde ne görem 2,6 tog içine çıtçıtlı yarım kollu body giydirdim yine de terledi. Allahtan İstanbul’a kar yağdı da artık giymeye uygun:)