Prenseseslem Kızlar bebeğim 42 günlük oldu sarılığı henüz tam olarak geçmedi . 35 günlük iken bilibbrum değeri 10 çıkmıstı . Ya basına gelen varmı nasıl atlattınız kaç gün sürdü neler yaptınız . Bu arada sadece anne sütü alıyor . Ve günlük olarak emmesi de iyi
Sidal Prenseseslem canım biz sarılıkdan hastanese yattık bebm sürekli uyuyodu beebgm kendne geldi ama doktrm uzayan sarılık dedi 2 ay sürer dedi ten rengi açılmıştı ama hala da vardo yavş yavş geçti sürekli emzir 5 dakkada bir emzrydm
Baloglum19 Prenseseslem bizim tam 52 gün sürdü anne sütü alıyordu sadece zaten doktorda annesütü sarılığı demişti korkulacak bişey yok kendiliğinden geçecek dedi öylede oldu sizde korkmayın hiç sıkıntı yapmayın geçiyo kendiliğinden
burcu1234 Prenseseslem Canım bizimde uzayan sarılık demişti. 3.aya doğru geçti. Kan değerlerinde sorun yoksa anne sütü sarılığı diyolar. Çoğu doktor 48 saat sütü kesermiş ama bizim doktorumuz asla kesmicez 3aya kadar geçecek demişti. Öylede oldu 12 13 çıkıyodu bizimde
Deletedmom78654 Benim iki kIzımda da 2 aydan fazla sürdü uzayan satılıktı hastane değeri yüksek değil diye bişey yanıyordu ama belliydi sarıydı Baya bol bol emzirin mama içiyorsa mama verin ve güneş görmesi çok önemli bizim doktor çocuğu çıtçıtlıyla bırakıp vücudu direkt güneş alsın demişti
Prenseseslem Sidal anladım canım çok teşekğr ederim . Aslında bizde yattık hastanede 1 gün 3 günlükken yatmıştık
Burcc Tam 3 aylık olunca geçti benim oğlumun. Değeri 13ün üzerine hiç çıkmadı ama yüzündeki sarılık tam anlamıyla 3.ayda geçti. Endişe edicek bişey yok bebeğiniz sıkıntıyı çoktan atlatmış☺️
Yy2112 Biz de bugün 1 aylik olduk ve değerimiz 14. Doktor kendiliğinden 3 aya kadar geçer ve bu değer ona zarar vermez dedi. Yani 3,4 günlük olsa yatirirdm ama şuan bir sıkıntı yok dedi.