Yagmurunbebegi Herkese selam. Sezeryanla doğum yapalı 4 ay oldu hala o bölgem ağrıyo spor yapamıyorum yara gibi acıyo. Benle aynı durumda olan var mı? Ne zaman geçer yorumlarınz neler normal mi?
Bmarya Yagmurunbebegi yani 4 ayda geçmesi lazımdı. Benim 2 ay içinde ağrılarım bitmişti. Rahat oturup kalkıyodum. Doktorunuza danışın bence.
KardelenYB Yagmurunbebegi sadece spor yaparken mi agrıyor benım de ağır kaldırdığımda agrılarım oluyor sibirde cız eder derler ya o sekılde acı oluyor 3 ay oldu daha spora cesaret edemiyorum
Yagmurunbebegi KardelenYB spora bende cesaret edemiyordum bugün bikaç hareket yapiyim dedim çünkü kilom var ve aynaya bakamaz oldum kendimi hiç beğenmiyorum. O harekette böyle burnumdan geldi işte zaten ağrıyordu daha da beter içten yara gibi acımaya başladı
Emelmirac Benm haftasinda agrim kalmadi:/ 6 ay oldu dogm yapali. 20 gunlukken denize girdm.herkeste farkli oluyor galiba
KardelenYB Yagmurunbebegi 😰 ben hıc yaklaşmayayım o zaman bende kendını beğenmiyorum ama az daha sabır edeyim