Prenses_annesi22 Benim kızım 3 aylık oldu 0m+ kullanıyordum biberon ucu olarak bugun 1m+ aldım 2 damla yazıyordu fakat acıp baktım tek delık gozukuyor bn mı yanlıs aldım 3m+ bulamadım 😒acaba 3+ mı almam lazm dı 🙄 şmdi götürsem alırlar mı onuda bılmyorm
ipekk05 Prenses_annesi22 merhaba bizde 3 aylık olduk 240 ml olan 2 numara uçlu biberon kullanıyorum tek delik var ama üzernde 2 yazıyo sizinki gibi acava bebeğiniz bu uçla içerken zorlandımı ne zaman iki delikliye geçtiniz
Efy Delik tek olsada daha büyük oluyor akış hızı daha hızlı yani bebeğiniz içerken dikkat edin daha çabuk bitirecektir mamasını
Emelmirac Dogdugundan beri avent kullaniyorum. 0+ile basladim 4 bck 5 aylik olnca 3+ya gectim 2 delikli. Bebeginin zorlanmasina gore degistir. Mama icerken cok terliyorsa zorlaniyorsa degistir
defne_erva Bende aldım aventin biberon ucunu içmedi onda asla içmedi bende eskisine ufak bir delik açtım içiyor :S
Prenses_annesi22 ipekk05 3 aylıkken 2 delikli kullandık 5 ayına kadr hatta hala kullanıyoruz y uclu bana cok delık geldı genzıne kacmasından korktum cunku gece beslıyorum bebegım 1 yasında suanda mesela ama arada 1 numara uc ıle kullanıyorm onunda ıgne ıle delıgını buyuttum bıdaha y ucluya okdr para verıp almaya grk duymadm
ipekk05 Prenses_annesi22 bende 2 numara var ama tek delik yanında yuvarlak delik açmamız için işaret var biraz orayı deldim iğneyle ama biberonu ters çevirince orjinal deliği gibi bebek çekmeden akıtmamazlık yapmıyo kendiliğinden pıt pıt süt akıyo sizdede böyle oldumu bebeğe fazla gelmezmi acaba
Prenses_annesi22 ipekk05 oldu fakat skntı olmadı fqzla gelmıyor o cektıkce içiyor zaten problem yasamadım ben
ipekk05 Prenses_annesi22 teşekkürler ya çünkü bizde 1 numara kullanıyoduk bebeğim 80 cc sütü zar zor içiyodu baya zaman alıyodu bende sanırım zorlanıyo dedim ikinci deliği deldim trendyolda iki delikli uç yani 3+ baktığımda fiyatı 190 tl diyo yazık günah ya sadece uca okadar vermek istemedim şahsen yaptığım daha mantıklı olmamışmı sizce